اجرای ویژه برنامه روایت انقلاب در دهه فجر 

اجرای ویژه برنامه روایت انقلاب در دهه فجر 

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
الهه افتخاری گفت: روایت انقلاب یکی از ویژه برنامه های کانون در ایام الله دهه فجر است که روزانه با محوریت روایتگری خاطرات انقلاب اسلامی توسط امام جماعت مسجد اجرا می شود.

 

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: روایت انقلاب یکی از ویژه برنامه های کانون در ایام الله دهه فجر است که روزانه با محوریت روایت خاطرات انقلاب اسلامی  توسط امام جماعت مسجد اجرا می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت بیان کرد: جریان پیروزی انقلاب اسلامی پر است از حوادث و وقایع که باید به نسل های حال و آینده منتقل شود و این ویژه برنامه در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نیز نقش ولایت و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می شود.



وی بیان کرد: در نظر داریم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، جشن برگزار کنیم البته این جشن مختص بانوان است که با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



افتخاری ابراز کرد: از برنامه های تدارک دیده شده برای این جشن، سخنرانی با موضوع همسرداری حضرت زهرا (س)، مولودی خوانی و اهدا جوایز به اسامی فاطمه، زهرا و دیگر القاب آن حضرت است.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: همچنین قرار است در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم و به منظور بزرگداشت مقام زن از بانوان فعال قرآنی و نیز هنرمند محله مسجد که عضو کانون هستند، تجلیل کنیم.



وی یادآور شد: در آستانه این ایام فرخنده مسجد و محله متناسب با ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) فضا سازی و آذین بندی شد.



افتخاری اضافه کرد: علاوه بر این نیز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سرودهای انقلابی از گلدسته های مسجد پخش می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت تاکید کرد: حضرت زهرا (س) بزرگ بانوی نمونه اسلام و برترین الگو برای دختران نوجوان و جوان ما است بنابراین در راستای الگوسازی برای این قشر از جامعه می بایست بیش از پیش در معرفی شخصیت، سیره و سبک زندگی آن حضرت بکوشیم.



وی در خاتمه عنوان کرد: ویژه برنامه های دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) در قالب فجر فاطمی و با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و نیز بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شوند و امیدواریم مورد رضایت حضرت حق قرار گیرند.

 

پایان پیام/ 586